Dongfeng M-Hero
Kas ir svarīgi dārgu, nepraktisku automašīnu klientam? Atkarībā no segmenta tas var nedaudz atšķirties – komforts, kvalitāte, jauda. Taču visus šos klientus vieno viens kopīgs faktors, izvēloties luksusa preci – atpazīstamība, prestižs un produkta vēsture. Patērētājs, kurš noskatījis, piemēram, G klasi, pie šīs izvēles nonāk noteiktu apstākļu dēļ. To gadu gaitā ir kultivējis mārketings – caur filmām, reklāmām, sabiedrības tēliem. Un tagad iedomāsimies, ka tirgū ienāk DongFeng Hero. Gan tehniski, gan vizuāli – iespaidīga automašīna. Bet pietiek izlasīt otrās rindkopas pirmo teikumu, kur acīs lec vārds DongFeng, un viss kļūst skaidrs. Visādi citādi – perfekta mašīna. Kvalitatīva, ar ļoti patīkamu gaitu gan mežā, gan uz lielceļa. Inovatīva rotaļlieta. Manuprāt, tai ir tikai viens mīnuss, taču tas ir piedodams un labojams. Lai kontrolētās sānslīdēs izbaudītu šo “tanku”, pie tā ir jāpiešaujas. Tomēr tas ir saprotams – fiziku neapmānīsi, un nenormālais griezes moments kopā ar svaru liek sevi manīt. Vienlaikus ražotājam tomēr ir izdevies daļēji apiet fizikas likumus – auto kopumā brauc viegli, kā spalviņa. Perfekts, inovatīvs auto bez atbilstoša nosaukuma. Kā minimums Ķīnas ofisam Eiropas tirgum vajadzēja nosaukumu DongFeng nomainīt uz kaut ko piemērotāku. Varbūt viņiem to vienkārši neviens nav pateicis?